Pirkšanas noteikumi
1. Vispārīgie noteikumi
1.1. Šie
pirkšanas noteikumi kopā ar dokumentiem, kas norādīti šajos noteikumos, ir
paredzēti informācijas sniegšanai par SIA Intrad (“Pārdevējs”), kā arī
interneta veikalā pārdodamo preču pirkšanas-pārdošanas noteikumu (“Noteikumi”)
izklāstīšanai personām, kas norādītas Noteikumu 5.1. punktā (“Pircējs”), un
kuras iegādājas preces (“Preces”) interneta veikalā adresē www.insports.lv
1.2. Šie
Noteikumi tiek piemēroti, slēdzot jebkādus līgumus starp Pārdevēju un Pircēju
par Preču pārdošanu (“Līgums”). Pirms jebkādas Preču pasūtīšanas interneta
veikalā lūdzam rūpīgi izlasīt šos Noteikumus un pārliecināties, ka tos pareizi
sapratāt. Lūdzam pievērst uzmanību, ka pirms pasūtījuma pabeigšanas, Pircējam
ir pienākums piekrist šiem Noteikumiem un Privātuma politikai, bet atsakoties to darīt, pasūtījuma pabeigšana un Preces
pasūtīšana nav iespējama.
1.3. Pircējs
tiek aicināts izdrukāt šos Noteikumus nākotnes vajadzībām.
1.4. Informējam
arī par to, ka šie Noteikumi var tikt grozīti Noteikumu 6. daļā noteiktajā
kārtībā. Katru reizi, pasūtot Preces, iesakām pārskatīt Noteikumus tam, lai
Pircējs būtu pārliecinājies, ka pilnībā saprot, ar kādiem nosacījumiem
konkrētajā gadījumā tiks veikts pasūtījums. Pēdējo reizi šie Noteikumi tika
atjaunoti 2020. gada 1. jūnijā.
1.5. Šie
Noteikumi un jebkādi Līgumi starp Pārdevēju un Pircēju tiek sastādīti un slēgti
tikai valsts valodā.
2. Informācija par Pārdevēju
2.1. Šie Noteikumi tiek piemēroti, iegādājoties Preces adresē
www.insports.lv (“interneta veikals”). Pārdevējs ir SIA Intrad, kas ir pienācīgi reģistrēta un
strādājoša Latvijas Republikā,
juridiskās personas kods 40003073580, juridiskā adrese Piedrujas iela 7, k4,
Rīga, LV-1073. Dati par Pārdevēju tiek uzkrāti un uzglabāti – Juridisko personu
reģistrā, reģistra uzturētājs ir Valsts uzņēmums “Reģistru centrs”. Pārdevēja
PVN maksātāja kods ir LV 40003073580
2.2.Vairāk
informācijas par Pārdevēju sniegts sadaļā “Par mums“
2.3. Pārdevēja
kontaktinformācija sniegta sadaļā “Kontakti“.
3. Preces
3.1. Interneta
veikalā sniegtajiem Preču attēliem ir ilustratīvs raksturs. Neskatoties uz to,
ka Pārdevējs dara visu iespējamo, lai Preču krāsas tiktu atspoguļotas pēc
iespējas precīzāk, Pārdevējs nevar garantēt, ka Pircēja ierīces ekrāns precīzi
atspoguļos Preču krāsas. Pircējs saprot, ka Preces var nebūtiski atšķirties no
to attēliem.
3.2. Preču
iepakojums var atšķirties no tā, kas ir parādīts interneta veikalā sniegtajos
attēlos.
3.3. Ja vien
nav norādīts citādi, visas Preces, kas ir piedāvātas interneta veikalā, ir
pieejamas. Gadījumā, ja pasūtīto Preci pārdot nav iespējams Noteikumu 5.10. un
9.5.punktos norādīto apstākļu dēļ, Pircējs nekavējoties tiek informēts par to
e-pasta veidā vai ar citu saziņas līdzekļu palīdzību un šādas Preces pasūtījums
tiek atcelts.
3.4. Pārdevējam
ir tiesības noteikt minimālo un / vai maksimālo pasūtījuma daudzumu konkrētai
precei vienā pasūtījumā.
4. Personas datu apstrāde
4.1. Pārdevējs
apstrādā Pircēja personas datus saskaņā ar Privātuma politiku. Ņemot vērā to, ka Privātuma politikā ir norādīti
svarīgi Noteikumu nosacījumi, iesakām Pircējam rūpīgi izlasīt tos un
pārliecināties, ka visi Privātuma politikas noteikumi tam ir saprotami un
pieņemami.
5. Pirkšanas-pārdošanas līguma noslēgšana
5.1. Šajā
interneta veikalā iegādāties Preces drīkst Pircēji:
a) fiziskās
personas, kuras sasniegušas 18 (astoņpadsmit) gadu vecumu;
b) fiziskās
personas, kurām ir no 14 (četrpadsmit) līdz 18 (astoņpadsmit) gadiem, ja ir
saņēmušas vecāku vai aizbildņu piekrišanu, izņemot gadījumus, ja tās rīkojas ar
personīgiem līdzekļiem;
c) juridiskās
personas.
5.2. Pircējs,
piekrītot šiem Noteikumiem, apstiprina, ka tam ir tiesības pirkt Preces šajā
interneta veikalā.
5.3. Pasūtamo
Preču summai jābūt ne mazākai par minimālo Preču groza summu, kuras faktiskais
lielums ir norādīts sadaļā “Preču
piegāde un saņemšana“.
5.4. Pārdevēja
noteiktā Preču pasūtīšanas kārtība nodrošina Pircējam iespēju pārbaudīt un
izlabot kļūdas pirms galīgā pasūtījuma iesniegšanas. Ieteicams, lai Pircējs
rūpīgi izlasa un pārbauda iesniegto pasūtījumu katrā pasūtījuma iesniegšanas
posmā.
5.5. Līgums
starp Pircēju un Pārdevēju uzskatāms par noslēgtu ar brīdi, kad Pircējs,
interneta veikalā ir izveidojis Preču grozu, norādījis Pircēja vārdu, uzvārdu
(latīņu burtiem) un piegādes adresi, precīzu pasta indeksu, izvēlējies
maksāšanas veidu un iepazinies ar šiem Noteikumiem, nospiež taustiņu “Pasūtīt”
un apmaksā pasūtījumu vai izvēlas apmaksas veidu, kas norādīts Noteikumu 10.1.
punkta b. apakšpunktā. Neapmaksājot Pasūtījumu, līgums tiek uzskatīts par
nenoslēgtu. Pārdevējam ir tiesības sazināties ar Pircēju, izmantojot pasūtījumā
norādīto tālruņa numuru vai e-pasta adresi, pamatojoties uz noslēgto līgumu vai
risinot radušās neskaidrības saistībā ar līguma pildīšanu.
5.6. Kad
Pircējs iesniedz pasūtījumu un apmaksā to vai izvēlas Noteikumu 10.1. punkta b.
apakšpunktā norādīto maksāšanas viedu – tam tiek nosūtīts e-pasts, kas
apstiprina pasūtījuma saņemšanu.
5.7. Sagatavojot
pasūtījumu, Pārdevējs nosūta Pircējam e-pastu un/vai SMS, ar kuru informē, ka
Preces ir izsūtītas Pircējam vai ir sagatavotas saņemšanai Pārdevēja birojā
Rīgā, Piedrujas ielā 7, k4, (atkarībā no tā, kurš no Preču piegādes veidiem būs
izvēlēts).
5.8. Katrs
starp Pircēju un Pārdevēju noslēgtais līgums (pasūtījums) tiek reģistrēts un
uzglabāts interneta veikala datu bāzē.
5.9. Slēdzot
Līgumu, Pircējs piekrīt, ka pirkuma brīdī uz norādīto e-pasta adresi tiks
nosūtīts elektronisks PVN faktūrrēķins ar pirkuma informāciju. Faktūrrēķins
tiek sūtīts uz e-pastu darba dienās ne vēlāk kā 6 (sešu) darba dienu laikā no
brīža, kad Pircējs saņem Preces vai Pārdevējs nodod Preces kurjeram (ja Preces
Pircējam tiek piegādātas, izmantojot kurjera pakalpojumus). Jāatzīmē, ka PVN
faktūrrēķins tiek izrakstīts ar Preču nodošanas kurjeram vai Preču
saņemšanas/nodošanas (atkarībā no tā, kurš no Preču piegādes veidiem tika
izvēlēts un kurš no Pārdevēja piegādātājiem konkrētajā gadījumā piegādā Preces)
dienas datumu.
5.10. Gadījumā,
ja Pārdevējam nav iespējas pārdot Preci, piemēram, tāpēc, ka Preces nav
noliktavā, tamdēļ, ka Prece vairs netiek tirgota vai kļūdas dēļ, kas ir
saistīta ar interneta veikalā norādīto cenu, kā tas ir norādīts šo Noteikumu
9.5. punktā, Pārdevējs par to informē Pircēju e-pastā vai ar citu līdzekļu
palīdzību un pasūtījums tiks atcelts. Gadījumā, ja Pircējs jau būs samaksājis
par Preci, Pārdevējs atmaksās samaksātās summas 14 (četrpadsmit) kalendāro
dienu laikā.
6. Tiesības grozīt noteikumus
6.1. Pārdevējs
patur tiesības grozīt šos Noteikumus, tajā skaitā, bet ne tikai, saistībā ar:
a) apmaksas
noteikumu grozījumiem;
b) piemērojamo
tiesību aktu grozījumiem.
6.2. Katru
reizi, pasūtot Preces, Līguma starp Pārdevēju un Pircēju slēgšanas nolūkā, būs
spēkā tā Noteikumu redakcija, kas būs spēkā uz Līguma slēgšanas dienu.
6.3. Katru
reizi grozot Noteikumus, pamatojoties uz šo Noteikumu 6. punktu, Pārdevējs
informēs Pircēju un paziņos par to, norādot, ka tika grozīti Noteikumi, un to
grozīšanas datums tiks norādīts šo Noteikumu 1.4. punktā.
7. Preču atgriešana un vienpusēja atkāpšanās no Līguma
patērētājam izmantojot atteikuma tiesības
7.1. Pircējam,
kas ir patērētājs (fiziska persona), ir tiesības izmantot atteikuma tiesības,
nenorādot iemeslu, un atgriezt saņemtās Preces – šo Noteikumu 7.3. punktā
norādītajā laika periodā. Šis noteikums nozīmē, ka minētajā laika periodā
pārdomājot vai citu iemeslu dēļ nolemjot atteikties no Preces, Pircējam ir tiesības
paziņot Pārdevējam par savu lūgumu atgriezt preces Pārdevējam un saņemt
samaksāto naudu. Preces atgriešanas izdevumi ir jāsedz Pircējam.
7.2. Pircējs
(patērētājs) nevar izmantot atteikuma tiesības Ministru kabineta noteikumu Nr.
255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.punktā noteiktajos gadījumos, tai
skaitā, bet ne tikai, ja:
a) Prece tiek
izgatavota pēc Pircēja norādījumiem vai Prece ir nepārprotami personalizēta
(pielāgota Pircēja personīgajām vajadzībām);
b) Prece ātri
bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
c) Pircējs ir
atvēris iepakojumu Precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot
atpakaļ;
d) Prece tās
īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;
7.3. Pircēja
tiesības 14 dienu laikā vienpusēji atkāpties no Līguma, atgriezt Preces
Pārdevējam un saņemt naudu, izmantojot atteikuma tiesības, tiek piemērotas
tikai patērētājiem (fiziskām personām) un rodas ar Līguma noslēgšanas dienu, kā
tas ir definēts Noteikumu 5. punktā. Atsevišķos Pārdevēja norādītajos gadījumos
kvalitatīvas Preces var tikt atgrieztas arī ilgākā termiņā. 14 dienu termiņu
skaita šādi:
a) Līgumam –
no dienas, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs (kurjers) un kuru
norādījis Pircējs, ir saņēmis Preci;
b) ja Pircējs
vienā pasūtījumā ir pasūtījis vairākas Preces, kuras piegādā atsevišķi, – no
dienas, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis
Pircējs, ir saņēmusi pēdējo Preci;
c) ja tiek
piegādāta Prece, kas sastāv no vairākām partijām vai daļām, – no dienas, kad
Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis Pircējs, ir
saņēmusi Preces pēdējo partiju vai daļu;
d) līgumiem
par regulāru Preču piegādi – no dienas, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav
pārvadātājs un kuru norādījis Pircējs, ir saņēmusi pirmo preci.
7.4. Pircējam,
kurš vēlas atgriezt Preces un atkāpties no Līguma, ir pienākums nosūtīt
Pārdevējam aizpildītu lūgumu brīvā formā, kurā būtu izklāstīts lēmums par
atteikšanos no Līguma. Saņemot Pircēja paziņojumu, Pārdevējs nekavējoties
nosūta apstiprinājumu par paziņojuma saņemšanu.
7.5. Preces
tiek apmainītas un/vai atgrieztas pēc Pārdevēja adreses Rīgā, Piedrujas ielā 7,
k4, ņemot vērā sadaļā “Atgriešana un garantija“ paredzētos izņēmumus.
7.6. Pircējs
nekavējoties un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no
paziņojuma Pārdevējam par savu lēmumu par Preces atgriešanu (vai atkāpšanos no
Līguma) iesniegšanas dienas atgriež vai nodod Preces Pārdevējam vai personai,
kuru Pārdevējs ir pilnvarojis pieņemt Preces. Termiņš tiek uzskatīts par
ievērotu, ja Pircējs Preces nosūtīja pirms 14 (četrpadsmit) dienu termiņa
beigām.
7.7. Tiesības
atgriezt Preces Pircējam var izmantot tikai tādā gadījumā, ja netika nokavēts
Preces atgriešanai noteiktais termiņš, kas norādīts Noteikumu 7.3. punktā, un
ja Preci būs iespējams atgriezt sākotnējā stāvoklī un pārdot par pilnu vai
samazinātu cenu.
7.8. Pircējam,
kurš atgrieza Preces, tiek atgriezta visa par Preci samaksātā nauda, ieskaitot
piegādes izdevumus. Saņemot Preces un izvērtējot to kvalitāti, Pārdevējs
atgriež naudu par Precēm ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā, ņemot vērā
šo Noteikumu 7.13. punkta noteikumus. Aktuālie piegādes un apkalpošanas
pakalpojumu tarifi ir sniegti sadaļā “Preču
piegāde un saņemšana“. Ja tiek atgriezta
tikai daļa Preču, piegādes izdevumi tiek atmaksāti tikai tādā gadījumā, ja
pārējām tā paša pasūtījuma Precēm, pērkot tās atsevišķi, tiktu piemērots zemāks
tarifs, nekā tarifs, kas piemērots pērkot Preces kopā ar Precēm, kas tiek
atgrieztas, un tikai tādā apmērā, kas ir vienāds ar norādīto tarifu starpību.
Gadījumā, ja Preces tiek atgrieztas tās neatbilstošas kvalitātes dēļ, tiek
piemēroti šo Noteikumu 7.12. punktā norādītie noteikumi.
7.9. Pircējs
atbild par Preces vērtības samazināšanos (tajā skaitā, bet ne tikai, šo
Noteikumu 7.10. punktā norādītajos gadījumos), kas radās tādu darbību dēļ, kas
nav nepieciešamas, lai konstatētu Preces veidu, īpašības un darbību , t. i.,
Pārdevējam ir tiesības vienpusēji samazināt Pircējam atgriežamās summas
lielumu, proporcionāli šim Preces vērtības samazinājumam.
7.10. Atgriežamai
Precei jābūt nesabojātai, nezaudējušai preču izskatu (nesabojātas etiķetes,
aizsarg plēves u. tml.), kā arī tā nedrīkst būt lietota. Visām atgriežamajām
Precēm jābūt ar autentiskām etiķetēm, aizsarg maisiņiem un ar tādiem pašiem
piederumiem, ar kādiem tika pārdotas. Atgriežamajām Precēm jābūt kārtīgā
oriģinālā iepakojumā (ar instrukciju un garantijas talonu, ja tie tika
piegādāti ar Preci) tādā pašā sastāvā, kādā Pircējs to bija iegādājies. Kopā
jāatgriež arī par Precēm saņemtās dāvanas.
7.11. Atgriežot
Preci ir jāiesniedz PVN faktūrrēķins (tā numurs) un jānorāda pasūtījuma numurs.
7.12. Ja
Pircējs atgriež Preces to neatbilstošas kvalitātes dēļ, Pārdevējs apņemas
pilnībā atgriezt Pircējam par neatbilstošo Preci samaksāto cenu un atlīdzināt
piegādes un atgriešanas izdevumus. Ja tiek atgriezta tikai daļa Preču, piegādes
izdevumi tiek atmaksāti tikai tādā gadījumā, ja pārējām tā paša pasūtījuma
Precēm, pērkot tās atsevišķi, tiktu piemērots zemāks tarifs, nekā tarifs, kas
piemērots, pērkot Preces kopā ar atgriežamajām Precēm, un tikai tādā apmērā,
kas ir vienāds ar norādīto tarifu starpību. Ja tika izvēlēts cits Preces
atgriešanas veids, kas atšķiras no Pārdevēja piedāvātā, kā rezultātā radās
neproporcionāli un lielāki izdevumi, Pārdevējam nav pienākums segt šādus preču
atgriešanas izdevumus.
7.13. Parastā
kārtībā Pārdevējs pārskaita atmaksājamās summas uz Pircēja norādīto bankas
kontu jebkurā Latvijas Republikā strādājošā bankā.
7.14. Pārdevējam
ir tiesības neatmaksāt Pircēja samaksātās summas tik ilgi, kamēr Preces netiek
atgrieztas Pārdevējam un netiek pārbaudīta to atbilstība Noteikumu 7.9. un
7.10. punktiem.
7.15. Pircējam
ir tiesības atkāpties no Līguma pirms īpašumtiesību uz Precēm pāriešanas
Pircējam, t. i., līdz brīdim, kad Pircējs saņem Preces.
7.16. Gadījumā,
ja Preces tika piegādātas Pircējam pēc atkāpšanas no Līguma:
a) Pircējam ir
pienākums nekavējoties atgriezt Preces Pārdevējam;
b) izņemot
gadījumus, kas ir saistīti ar neatbilstošu Preci, kā tas ir paredzēts Noteikumu
7.12. punktā, Pircējs būs atbildīgs par Preču atgriešanas Pārdevējam izdevumu
segšanu;
c) Pircējam ir
pienākums pienācīgi rūpēties par Preču saglabāšanu līdz to atgriešanai
Pārdevējam;
d) Preces cena
un piegādes izdevumi Pircējam kompensējami saskaņā ar 7.8. punktu.
7.17. Pircējam
visos gadījumos ir tiesības, kas izriet no neatbilstošas Preces pārdošanas,
kuras paredz Latvijas Republikas tiesību akti. Atgriešanas noteikumi, kas
norādīti šajā 7. vai citos Noteikumu punktos neietekmē šo tiesību pastāvēšanu.
8. Piegāde
Piegāde uz mājām
8.1. Pircējam
izvēloties, Preces piegādā transporta uzņēmums uz Pircēja rēķina. Atsevišķos
Pārdevēja norādītajos gadījumos Preces tiek piegādātas uz Pārdevēja rēķina.
8.2. Pircējs,
pasūtījuma brīdī izvēloties Preču piegādes uz mājām pakalpojumu, apņemas
norādīt precīzu Preču piegādes vietu. Precīza piegādes cena ir atkarīga no
pasūtamo Preču svara un cenas. Aktuālie piegādes izcenojumi ir sniegti sadaļā ’’Preču piegāde un saņemšana’’
8.3. Preču
izkraušanas un uznešanas pakalpojumi jāpasūta atsevišķi pirms apmaksas par
Precēm. Preces izkraušanas un uznešanas pakalpojumu apmaksā Pircējs. Atsevišķi
Pārdevēja norādītajos gadījumos Preces izkraušanas un uznešanas pakalpojumus
apmaksā Pārdevējs. Aktuālie izkraušanas un uznešanas pakalpojumu izcenojumi
sniegti sadaļā “Preču piegāde unsaņemšana“.
8.4. Pircēja
pasūtījums tiek izpildīts pirms plānotās piegādes dienas, kas norādīta 5.7.
punktā norādītajā paziņojumā par izsūtīšanu, izņemot gadījumus, ja iestājas
notikumi, ko Pārdevējs nekontrolē (kā definēts šo Noteikumu 16. punktā).
8.5. Parasti
Preces tiek piegādātas uz Pircēja norādīto adresi sadaļā “Preču piegāde un saņemšana’’
norādītajos termiņos. Pircējs vienmēr tiek informēts par paredzēto Preces
piegādes termiņu pa e-pastu.
8.6. Ja
Pircējs, pirms pasūtījuma veikšanas, izvēlas pakalpojumus "Ekspress
piegāde", bet prece netiek piegādāta norādītajā laikā, Pircējam ir
tiesības saņemt atpakaļ naudu par apmaksāto "Ekspress piegādes"
pakalpojumu.
8.7. Īpašumtiesības
uz Preci pāriet Pircējam ar to brīdi, kad kurjers nodod Preces Pircējam. Preču
nejaušas bojāejas vai sabojāšanās risks pāriet Pircējam, kad Pircējs vai trešā
persona, kas nav pārvadātājs (kurjers) un kuru norādījis Pircējs, ir saņēmis
Preces. Ja Preces pārvadātāju izvēlas pats Pircējs, un Pārdevējs nepiedāvāja
šādu piegādes iespēju, šajā daļā norādītais risks pāriet Pircējam ar brīdi, kad
Prece tiek nodota pārvadātājam.
8.8. Sūtījuma
piegādes brīdī Pircējam vai trešajai personai, kuru norādījis Pircējs, ir
pienākums kopā ar transporta uzņēmuma pārstāvi pārbaudīt sūtījuma iepakojuma
stāvokli, ņemot vērā Kurjeru pakalpojumus sniedzošas (-o) organizācijas (-u)
noteikumus, kas norādīti sadaļā “Atgriešanaun garantija“.
8.9. Konstatējot
sūtījuma iepakojuma bojājumu, Pircējam vai trešajai personai, kuru norādījis
Pircējs, ir tiesības sūtījumu nepieņemt. Šādā gadījumā kurjeru pakalpojumus
sniedzošās organizācijas pārstāvis kopā ar Pircēju vai trešo personu, kuru
norādījis Pircējs, aizpilda speciālu sūtījuma pārbaudes aktu, ko iesniedz
kurjeru pakalpojumus sniedzošās organizācijas pārstāvis, kurā norāda konstatētos
bojājumus.
8.10. Pircējam
vai trešajai personai, kuru norādījis Pircējs, pieņemot sūtījumu un
parakstoties kurjeru pakalpojumus sniedzošās organizācijas pārstāvja
iesniegtajā datu uzkrāšanas ierīcē vai uz papīra piegādes apliecinājuma bez
piezīmēm, tiek pieņemts, ka Preces ir piegādātas nebojātā sūtījuma iepakojumā,
papildu pakalpojumi, kas norādīti datu uzkrāšanas ierīcē vai papīra piegādes
apliecinājumā, ir pienācīgi sniegti, ja nav norādīts pretējais.
8.11. Piegādājot
un nododot Preces Pircēja norādītajā adresē, tiek pieņemts, ka Preces Pircējam
ir nodotas, neņemot vērā to, vai Preces faktiski pieņem Pircējs, vai jebkura
trešā persona, kas pieņēma Preces norādītajā adresē. Ja plānotajā Preču
piegādes dienā Preces netiek piegādātas, Pircējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā
nākamajā dienā pēc plānotās Preču piegādes dienas, par to informē Pārdevēju.
8.12. Ja
Preces pieņems ne Pircējs, Pircējam ir pienākums norādīt Preces pieņemošās
personas datus, aizpildot pasūtījuma piegādes informāciju.
8.13. Pieņemot
Preces, jāuzrāda derīgs personu apliecinošs dokuments, lai pienācīgi tiktu
identificēts Pircējs. Ja Pircējs pats nevar pieņemt Preces, bet Preces
piegādātas uz Pircēja norādīto adresi, Pircējam nav tiesību izteikt Pārdevējam
pretenzijas par Preču piegādi neatbilstošai personai.
8.14. Pircējam
ir pienākums 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Preču piegādes brīža pārbaudīt
Preču iepakojumus, daudzumu, kvalitāti, sortimentu, piederumus un
komplektāciju. Ja Pircējs norādītajā termiņā neizpilda šo pienākumu un
neiesniedz Pārdevējam pretenziju, tiek pieņemts, ka Preču iepakojums ir
pienācīgā stāvoklī, bet daudzums, kvalitāte, sortiments, piederumi un
komplektācija atbilst Līguma nosacījumiem.
Preču saņemšana Pārdevēja Birojā
8.15. Pēc
Pircēja izvēles, izņemot gadījumus, kas paredzēti sadaļā “Preču piegāde un saņemšana“, interneta veikalā pasūtītās Preces var bez maksas
saņemt Pārdevēja birojā Rīgā, Piedrujas
ielā 7,k4, turpmāk tekstā Birojs.
8.16. Pēc tam, kad
Pārdevējs ir sagatavojis Preces saņemšanai, Pircējs tiek informēts pa e-pastu
un/vai ar SMS par to, ka Preces ir sagatavotas saņemšanai.
8.17. Parasti
Preču sagatavošanas saņemšanai termiņi sniegti sadaļā “Preču piegāde un saņemšana“ norādītajos termiņos.
8.18. Pasūtītās
Preces jāpaņem ne vēlāk kā 7 (septiņu) dienu laikā pēc tam, kad Pārdevējs
informēja Pircēju pa e-pastu vai ar SMS par iespējamo Preču saņemšanu. Preces
nepaņemot šajā punktā norādītajā termiņā, pasūtījums tiek atcelts.
8.19. Īpašumtiesības
uz Preci, saņemot to Birojā, pāriet Pircējam ar to brīdi, kad Pārdevējs nodod
Preces Pircējam.
8.20. Saņemot
Preces Birojā, Pircējam ir pienākums:
a) norādīt
pasūtījuma numuru;
b) uzrādīt
derīgu personu apliecinošu dokumentu.
8.21. Paņemt
Preces var tikai pats Pircējs. Ja Preces paņems cita persona, pasūtot Preces,
tai jābūt norādītai kā Preču saņēmējam. Ja Pircējs ir juridiska persona,
Pārdevējam ir tiesības pieprasīt pilnvaru Preču saņemšanai.
8.22. Preču
saņemšanas brīdī Pircējam vai trešajai personai, kuru norādījis Pircējs, ir
pienākums pārbaudīt Preču iepakojumu, daudzumu, kvalitāti, sortimentu,
piederumus un komplektāciju:
a) konstatējot
Preču iepakojuma bojājumu, Preču daudzuma, kvalitātes, sortimenta, piederumu un
komplektācijas neatbilstību (-as), Pircējam vai trešajai personai, kuru
norādījis Pircējs, ir tiesības Preces nepieņemt;
b) Pircējam
vai trešajai personai, kuru norādījis Pircējs, pieņemot Preces, tiek pieņemts,
ka Preces nodotas kārtīgā iepakojumā, Preču daudzums, kvalitāte, sortiments,
piederumi un komplektācija atbilst Līguma nosacījumiem.
8.23.
Papildinformācija, kas ir saistīta ar Preču piegādi, sniegta sadaļā “Preču piegāde un izsniegšana“.
9. Preču cena un piegādes izdevumi
9.1. Preču
cenas būs tādas, kādas ir norādītas interneta veikalā. Pārdevējs dara visu
saprātīgi iespējamo, lai nodrošinātu, ka Preču cenas brīdī, kad Pircējs
iesniedz pasūtījumu, ir pareizas. Ja Pārdevējs pamana, ka Preču cenās ir
neprecizitātes, tiek piemērots šo Noteikumu 9.5. punkts.
9.2. Preču
cenas var mainīties, taču šādām izmaiņām nebūs ietekmes uz jau noslēgtajiem
Līgumiem.
9.3. Preču
cenas tiek norādītas, ieskaitot PVN (tur, kur tas tiek piemērots) tādā apmērā,
kāds tiek piemērots konkrētajā laikā Latvijas Republikā. Gadījumā, ja PVN likme
mainītos laika periodā no pasūtījuma dienas līdz piegādes dienai, cena var
mainīties, ņemot vērā PVN apmēra izmaiņas, izņemot gadījumus, ja Pircējs par
Precēm pilnībā norēķinājās pirms PVN likmes grozījumu spēkā stāšanās. Pārdevējs
par šādām cenas izmaiņām rakstiski informē Pircēju un nodrošina iespēju
Pircējam iegādāties Preci par cenu, kas ir koriģēta, ņemot vērā grozīto PVN
likmi vai atsaukt pasūtījumu. Pasūtījums netiek pildīts tik ilgi, kamēr netiek
saņemta Pircēja atbilde. Gadījumā, ja ar Pircēju neizdodas sazināties,
izmantojot tā norādītos kontaktus, tiek pieņemts, ka pasūtījums ir atsaukts un
Pircējs par to tiek informēts rakstiski.
9.4. Preču
cenas neietver pasūtījuma sagatavošanas, piegādes un preču uznešanas izdevumus.
Piegādes izdevumu izcenojums, kas ir norādīts interneta veikalā, var mainīties.
Aktuālie piegādes izcenojumi ir sniegti sadaļā “Preču piegāde un izsniegšana“.
9.5. Ņemot
vērā to, ka Pārdevēja interneta veikalā tiek piedāvāts ļoti plašs Preču sortiments,
neskatoties uz visiem Pārdevēja saprātīgiem centieniem, nevar izslēgt gadījumu,
ka Preces cena var būt norādīta nepareizi no Pārdevēja neatkarīgas tehniskās
kļūdas dēļ. Gadījumā, ja Pārdevējs konstatē, ka Preču cena ir norādīta
nepareizi, Pārdevējs par to rakstiski informē Pircēju un atceļ pasūtījumu.
Pircējam, ja tas vēlas iegādāties to pašu Preci par jauno pareizi norādīto
cenu, tā ir jāpasūta no jauna.
Par reversā PVN piemērošanu
9.6. Precēm,
uz kurām attiecas Latvijas Republikas likumdošana, tiek piemērota reversā PVN
maksāšanas kārtība. Reversais PVN netiek piemērots, ja PVN maksātājs, kurš ir
veicis pasūtījumu, nemaksā no sava bankas konta. Piemērojot reverso PVN,
atlaides netiek piešķirtas.
10. Apmaksa
10.1. Par
Precēm Pircējs var norēķināties:
a) ar bankas
pārskaitījumu uz Pārdevēja kontu, kas norādīts PVN priekšapmaksas faktūrrēķinā;
b) ar maksājuma
(kredīta vai debeta) karti;
10.2. Juridiskām
personām ieteicams rīkojuma informācijā norādīt uzņēmuma reģistrācijas numuru
ātrākai maksājuma identifikācijai. Šādā veidā pasūtījums sistēmā tiks ātrāk
apstiprināts un tiks uzsākta ātrāka tā izpilde.
10.3. Ja
Pircējs izvēlas 10.1. b. punktā norādīto norēķināšanās veidu, Pircējam ir
pienākums apstiprināt maksājuma rīkojumu Pircēja bankā ne vēlāk kā 24
(divdesmit četru) stundu laikā no taustiņa “Pasūtīt” nospiešanas. Norādītajā
termiņā neapstiprinot maksājuma rīkojumu, Pārdevējam ir tiesības uzskatīt, ka
Pircējs atteicās no līguma slēgšanas, un anulēt pasūtījumu.
10.4. Pircēja
izvēlētās Preces tiek rezervētas Pārdevēja sistēmā un Pārdevējs sāk pildīt
pasūtījumu:
a) kad
Pārdevējs saņem paziņojumu no Pircēja bankas par veikto maksājumu par
izvēlētajām precēm – 10.1. b. punkta gadījumā;
b) nekavējoties,
pēc pasūtījuma izpildes, kā tas ir paredzēts 5. daļā – 10.1. a. punkta
gadījumā.
10.5. Interneta
veikals “Tax Free” pakalpojumus nenodrošina.
11. Pircēja pienākumi
11.1. Pircējs
apņemas reģistrācijas formā sniegt tikai pareizu un pilnīgu informāciju.
Mainoties reģistrācijas formā norādītajai informācijai, Pircējam ir pienākums
nekavējoties to atjaunot.
11.2. Pircējs
apņemas godīgi un pareizi izmantot interneta veikalu, nekaitēt tā darbam vai
stabilai darbībai. Ja Pircējs neievēro šo saistību, Pārdevējam ir tiesības bez
iepriekšēja brīdinājuma ierobežot, apstādināt (izbeigt) Pircēja iespēju
izmantot interneta veikalu un Pārdevējs neatbild ne par kādiem ar to saistītiem
Pircēja zaudējumiem.
11.3. Pircējam
ir pienākums samaksāt par pasūtītajām Precēm un pieņemt tās šo Noteikumu
noteiktajā kārtībā.
11.4. Neskatoties
uz pienākumiem, kas paredzēti citos Noteikumu punktos, Pircējs apņemas pirms
Preces lietošanas sākuma (tajā skaitā arī pirms tās salikšanas kopā, montāžas
u. tml.) apskatīt Preci un pārliecināties, ka saņemtā Prece ir tā, kuru Pircējs
pasūtīja.
11.5. Pircējam
ir pienākums ievērot citas šajos Noteikumos un Latvijas Republikas tiesību
aktos paredzētās prasības.
12. Ražotāja garantija
12.1. Dažādām
Pārdevēja pārdodamajām Precēm tiek nodrošināta ražotāja garantija. Informācija
par garantiju un piemērojamiem nosacījumiem ir norādīti ražotāja garantijā, kas
iesniegta ar Precēm.
12.2. Ražotāja
garantija papildina Pircēja tiesības, kas ir saistītas ar nekvalitatīvām
Precēm.
13. Pārdevēja pienākumi
13.1. Pārdevējs
apņemas:
a) veltīt
visas pūles, nodrošinot apstākļus, lai Pircējs varētu pienācīgi izmantot
interneta veikala sniegtos pakalpojumus;
b) cienīt Pircēja privātumu, Pircēja personas datus apstrādāt
tikai Noteikumos, Privātuma politikas un Latvijas Republikas
tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
13.2. Pārdevējs
apņemas ievērot visas šajos Noteikumos norādītās prasības.
14. Preces kvalitāte
14.1. Pārdevējs
garantē Preču kvalitāti (likumiskā kvalitātes garantija). Pārdevējs dažādiem
Preču veidiem piešķir noteiktā laikā periodā spēkā esošu kvalitātes garantiju,
kuras konkrēts termiņš un citi nosacījumi ir norādīti dokumentos, kas tiek
iesniegti kopā ar Preci.
14.2. Preču
trūkumi tiek novērsti, kā arī neatbilstošas Preces tiek aizstātas vai
atgrieztas, pamatojoties uz šajos Noteikumos nostiprināto kārtību un ņemot vērā
piemērojamo Latvijas Republikas tiesību aktu prasības.
14.3. Pircējs,
kurš vēlas iesniegt sūdzību par nekvalitatīvām vai nepilnīgas komplektācijas
Precēm, to izdarīt var Birojā, vai pa
e-pastu serviss@insports.lv
.
14.4. Iesniedzot
sūdzību, Pircējam ir jāpievieno Preces iegādes PVN faktūrrēķins (tā numurs) un
jānorāda šāda
informācija:
a) Preces
pasūtījuma numurs;
b) jānorāda
Preces defekts, bojājuma pazīmes vai trūkstošā daļa;
c) jāiesniedz
citi pierādījumi, piemēram, Preces fotogrāfija, nekvalitatīvās vietas
fotogrāfija (ja tas ir mehānisks bojājums un to ir iespējams nofotografēt),
Preces iepakojuma fotogrāfija u. c.
14.5. Iesniedzot
sūdzību, Pircējam ir jānorāda viens no veidiem, kādā Pircējs vēlas, lai
pretenzija tiktu atrisināta:
a) Pārdevējam
bez atlīdzības saprātīgā termiņā novēršot Preces neatbilstību - trūkumus, ja
trūkumus iespējams novērst;
b) attiecīgi
samazināt pirkuma cenu;
c) aizstāt
Preci ar analoģisku atbilstošas kvalitātes Preci, izņemot gadījumus, ja trūkumi
ir nelieli vai tie radās Pircēja vainas dēļ;
d) atcelt
Līgumu un atmaksāt Pircējam par Preci samaksāto naudas summu, ja neatbilstošas
kvalitātes Preces pārdošana ir būtisks pasūtījuma pārkāpums.
14.6. izskatot
pretenziju, atbilde tiek sniegta 14 (četrpadsmit) dienu laikā.
14.7. par
garantijas apkopes jautājumiem Pircējs var interesēties arī pa tālruni +371
67371762 vai uzdodot jautājumus, rakstot uz e-pastu: serviss@insports.lv
15. Atbildība
15.1. Pircējs
atbild par darbībām, kas veiktas, izmantojot interneta veikalu, tajā skaitā,
bet ne tikai, par reģistrācijas formā sniegto datu pareizību. Pircējs uzņemas
atbildību par sekām, kas radās reģistrācijas formā sniegto datu kļūdu vai
neprecizitātes dēļ.
15.2. Reģistrējoties
interneta veikalā, Pircējs atbild par savu pieslēgšanās datu uzglabāšanu un
(vai) nodošanu trešajām personām. Ja interneta veikalā sniedzamos pakalpojumus
izmanto trešās personas, pieslēgušās interneta veikalam, izmantojot Pircēja
pieslēgšanās datus, Pārdevējs šādu personu uzskata par Pircēju un Pircējs
atbild par visām šādas trešās personas darbībām, kas veiktas interneta veikalā.
15.3. Pārdevējs,
cik tāl tas nav pretrunā ar piemērojamiem tiesību aktiem, tiek atbrīvots no
jebkādas atbildības tajos gadījumos, kad zaudējumi rodas tāpēc, ka Pircējs,
neņemot vērā Pārdevēja rekomendācijas un savas saistības, neiepazinās ar šiem
Noteikumiem, šo Privātuma politiku un citiem Noteikumos norādītajiem
dokumentiem, lai gan šāda iespēja tam tika nodrošināta.
15.4. Pircējam
ir pienākums nodrošināt savu pieslēgšanos interneta veikalam datu drošu
uzglabāšanu un tos neatklāt, kā arī nodrošināt, ka dati ir zināmi tikai pašam
un datus izmanto tikai pats Pircējs, kā arī nenodot un arī citos veidos neradīt
iespēju citām personām ar šiem datiem iepazīties vai tos izmantot. Ja rodas
aizdomas, ka pieslēgšanās datus varēja uzzināt cita persona, nekavējoties
jāpaziņo par to Pārdevējam, kā arī nekavējoties jāinformē Pārdevējs par
pieslēgšanās interneta veikalam datu pārkāpumu vai izpaušanu. Visas darbības,
kas veiktas, izmantojot Pircēja atpazīšanas kodu, uzskatāmas par Pircēja
veiktām, un Pircējs uzņemas pilnu atbildību par šādu darbību sekām.
15.5. Par
Līguma, kas noslēgts izmantojot interneta veikalu, pārkāpumu puses atbild
Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
15.6. Gadījumā,
ja Pārdevējs pārkāpj šo Noteikumu nosacījumus, tas ir atbildīgs par Pircējam
radušos kaitējumu vai zaudējumiem, kas radās, kā šo Noteikumu pārkāpuma
paredzamās sekas. Kaitējums vai zaudējumi tiek uzskatīti par paredzamiem, ja
tie ir acīmredzami Pārdevēja pārkāpuma sekas vai, ja šādu kaitējumu vai
zaudējumus Pārdevējs un Pircējs apzinājās Līguma slēgšanas brīdī.
15.7. Pārdevējs
neatbild par citu uzņēmumu vietnēs sniegto informāciju, pat ja Pircēji nokļūst
šajās vietnēs, izmantojot Pārdevēja interneta veikalā esošo norādi.
16. Notikumi ārpus Pārdevēja kontroles
16.1. Pārdevējs
nebūs atbildīgs par Līguma vai jebkādu saistību saskaņā ar Līgumu nepildīšanu
vai izpildes kavēšanu, ja šāda nepildīšana vai kavēšana radās saistībā ar
notikumiem ārpus Pārdevēja kontroles, kā tas ir definēts šo Noteikumu 16.2.
punktā.
16.2. Notikums
ārpus Pārdevēja kontroles nozīmē jebkādas darbības vai notikumu, kuru Pārdevējs
pamatoti nevar kontrolēt.
16.3. Gadījumā,
ja notiek notikums ārpus Pārdevēja kontroles, kas ietekmē pienācīgu Pārdevēja
saistību izpildi saskaņā ar Līgumu:
a) Pārdevējs
nekavējoties informēs Pircēju; un
b) Pārdevēja
saistību, kas izriet no Līguma, izpilde tiks apstādināta un saistību izpildes
termiņš tiks pagarināts par termiņu, kas vienāds ar notikuma ārpus Pārdevēja
kontroles ilgumu. Ja notikumi ārpus Pārdevēja kontroles ietekmē Preču piegādi
Pircējam, Pārdevējs saskaņos jaunu piegādes datumu pēc Pārdevēja notikumu ārpus
Pārdevēja kontroles beigām.
17. Informācijas sūtīšana
17.1. Noteikumos
izmantotais jēdziens “rakstiski” ietver arī e-pastus.
17.2. Pircējs,
lai sazinātos ar Pārdevēju rakstiski vai gadījumā, ja Noteikumos ir paredzēts
Pircēja pienākums sazināties ar Pārdevēju rakstiski, sūta Pārdevējam e-pastu uz
adresi info@insports.lv vēstuli adresētu SIA Intrad, Piedrujas iela 7, k4,
Rīga, LV-1073. Pārdevējs rakstiski informēs Pircēju par paziņojuma saņemšanu
(parasti ar e-pasta vēstuli). Atteikuma tiesību izmantošanas un atkāpšanās no Līguma
nolūkā Pircēja vēršanās pie Pārdevēja kārtība ir paredzēta šo Noteikumu 7.
punktā.
17.3. Pārdevējs
visus paziņojumus Pircējam sūta uz Pircēja reģistrācijas formā norādīto e-pasta
adresi.
18. Citi noteikumi
18.1. Jebkuram
Līgumam, kas tiek slēgts starp Pārdevēju un Pircēju, tiek piemēroti šie
Noteikumi kopā ar dokumentiem, kas ir skaidri norādīti Noteikumos. Jebkādas
atkāpes no šiem Noteikumiem ir spēkā tikai tādā gadījumā, ja tās ir noformētas
ar rakstisku dokumentu.
18.2. Pircējam,
ņemot vērā Latvijas Republikas tiesību aktus, ir noteiktas tiesības, kas ir
saistītas ar neatbilstošas kvalitātes Precēm. Nekāds šo Noteikumu nosacījums
nebūtu jāinterpretē kā tāds, kas aprobežo vai ierobežo šādu tiesību
izmantošanu.
18.3. Pārdevējam
ir tiesības nodot savas tiesības un pienākumus saskaņā ar Līgumu trešajai
personai vai personām, taču šādu tiesību un pienākumu nodošanai nebūs nekādas
ietekmes uz Pircēja tiesībām un Pārdevēja saistībām saskaņā ar šiem
Noteikumiem. Šādas nodošanas gadījumā Pārdevējs informēs Pircēju, sniedzot
informāciju par nodošanu interneta veikalā.
18.4. Pircējam
nav tiesību nodot visas vai daļu tiesību vai saistību, kas izriet no šiem
Noteikumiem, trešajai personai vai personām bez Pārdevēja rakstiskas
piekrišanas.
18.5. Ja kādu
no šiem Noteikumiem tiesa atzīst par nelikumīgu, nederīgu vai nepiemērojamu,
pārējie šo Noteikumu nosacījumi paliek spēkā un piemērojami pilnā apmērā.
Jebkurš šo Noteikumu nosacījums, kas atzīts par nelikumīgu, nederīgu vai
nepiemērojamu tikai daļēji vai noteiktā apmērā, paliks spēkā tādā apmērā, kādā
tas netika atzīts par nelikumīgu, nederīgu vai nepiemērojamu.
18.6. Ja šajos
Noteikumos nav norādīts citādi, jebkāda Pārdevēja kavēšanās, kas ir saistīta ar
savu tiesību saskaņā ar šo Līgumu izmantošanu, nenozīmē Pircēja atbrīvošanu no
saistību izpildes vai atteikšanos no šīm tiesībām, bet atsevišķa vai daļēja
jebkuras saistības izpilde vai jebkuras tiesības atsevišķa vai daļēja
izmantošana nenozīmē, ka šīs saistības nav jāpilda vai šīs tiesības nevar turpmāk
izmantot.
18.7. Šiem
Noteikumiem un attiecībām starp pusēm saskaņā ar šiem Noteikumiem (tajā skaitā
arī Līguma slēgšanas, spēkā esamības, piemērošanas un izbeigšanas jautājumiem)
piemērojami Latvijas Republikas likumi, un tie skaidrojami, pamatojoties uz
Latvijas Republikas likumiem.
18.8. Katrs
strīds, nesaskaņa vai prasība, kas izriet no šiem Noteikumiem vai ir saistīti
ar šiem Noteikumiem, to pārkāpšanu, izbeigšanu vai spēkā esamību, galīgi
izšķirami Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
8.9. Lūgumus vai sūdzības par Pārdevēja interneta veikalā iegādāto Preci
Pircējs var iesniegt Latvijas republikas likumdošanā noteiktajā kārtībā.
18.10. Patērētāju strīdus ārpus tiesas kārtībā izšķir Patērētāju ārpus tiesas strīdu risināšanas komisija, kas atrodas Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010, Latvija, http://www.ptac.gov.lv/lv